Page

2012/08/06

なでしこジャパン vs フランス/Nadeshiko Japan vs France

今日のオリンピック女子サッカーは日本対フランスだったのでテレビで見れました☆問題は・・私は日本の応援、旦那さまはフランスの応援(笑)。応援対決のために旦那さまは今日は仕事から早めに帰宅!試合の全部は放送してなかったけど応援合戦は楽しめました♪

なでしこジャパンが1対0でリードから2対0!その後2対1まで追いつかれたけどこのまま終了!「やったぁ〜!!!」と叫んだ時は授乳中。べべがビクッとしてしまった(^^;)

いつもはあまりオリンピックを見ないらしい旦那さま。熱くないせいか「どっちが勝っても僕は嬉しいよ」と。まあ逆だった場合は私が落ちちゃうのでこの結果で全てオーライ!

It was Nadeshiko Japan vs France on women soccer in olympic today. Since it was against France, it was on TV which is great, but the problem is that my hubby is on France side and I'm on Japan side! Hubby came home early to watch it with me : ) It didn't play everything but cheering each other's team was fun = )

Nadeshiko Japan scored first and 1 vs 0. Then another goal! 2 vs 0. Later, France team scored one goal but it ended with 2 vs 1. 'Yeah----!!!' I screamed forgetting the bebe was on my breast... She looked surprised ; )

Hubby said he's not that into olympics usually. He said he's happy for Japan to win too. Glad it wasn't other way around cause I'm not that wise : p

関係ないけど100m男子決勝。アメリカ対ジャマイカのみ、みたいな彩り(笑)。
Not related but below is men 100m final. Looks like the whole race is USA vs Jamaica.


0 件のコメント:

コメントを投稿