Page

2011/11/19

フランス人のパーティー/French Party

今日は義姉送別会第二弾。参加の返信は約35名だったけど、当日になって「行くから〜」の連絡で55名くらいになりそうと義姉。最終的にはもっといたと思われます(笑)。

また、開始時間は20時。だけど20時半で家族の他まだ一人。(写真1枚目)「ゆみ、フランス人時間よ〜」と義理の両親(笑)。21時で15人くらいかなあ。(写真2枚目) 22時でだいぶ来た感じでした(笑)。

ちなみにこの日のテーマカラーは黄色。皆色んな黄色で彩って来ててこれもまた面白かった(^^)

お友達制作の送別ビデオとかは爆笑もので、義姉が皆に愛されてる様子が分かる素敵なパーティーでした☆はぁー、寂しい(/ _ ; )。。でもシンガポール遊びに行こうーっと♪

Today was the second farewell party of my sister in law. She said there were about 35 people who replied yes, but she got many people telling her they are coming 'today' and might be like 55 people.. I think there were more at the end. Haha. So French!?

Party start time was 20pm but as you can see from the first picture, at 20:30pm, there was one person besides the family. At 21pm, maybe about 15 people? Around 22pm, party became real : D So French!?

Theme color this day was yellow. People's costume were fun too = )

Video her friends made were awesome and could feel how loved she was ; ) I will miss her but will go to Singapore!!






0 件のコメント:

コメントを投稿