Page

2011/11/23

♡ハネムーンin モーリシャス/Honeymoon in Mauritius♡

モーリシャスにはハネムーンでやってきました〜♪あまり日数も長くないので、とにかく2人でビーチやプールでのんびりぼんよりしたかったのですが、しっかり望みを叶えました〜(^^)。お天気にも恵まれて(着いた日、タクシーでホテルに向かう最中にスコールみたいな土砂降りはありましたが)、でも陽射しは強すぎず、ビーチやプールで本を読んだり、水の中でぷよぷよしてみたり、シュノーケリングをしたり、夕日を眺めたり、スパに行ってみたり、はぁ〜、幸せだった〜(*^^*)

お水の透明度も高くて、お魚も見えます☆ボートに乗ってちょっと沖でのシュノーケリングもしたけれど、ビーチ沿いすぐでもお魚沢山見れました。

また別記事で書きますが、今回はホテルがとにかく良かった!これもまた別記事で書きますが、私のサプライズ企画にもすごい協力してくれて、しかも私もサプライズさせられました!日本からだとちょっと遠いけど、お勧めです〜、モーリシャス♪

We went to Mauritius for our honeymoon : ) We wanted to spend relaxing time together as much as possible and we did! Great weather, but not too hot, read by the pool and beach, float in the water, snorkeling and enjoy with the fishes, see the beautiful sunset, go to spa... it was amazing honeymoon = ))

Water was very clear and you can see the fish by the beach. We went little way out to the sea and did snorkeling too but you can also see fishes very close by the beach too.

I will write in another piece but we really loved the hotel this time! I will also write separate piece but I had some surprise plan for my husband and the hotel staff was really cooperative. They even surprised me! It's a little far from Japan but Mauritius is one of the place I can definitely recommend♪










2 件のコメント:

  1. めちゃくちゃキレイですね♩楽しんでますね〜
    また記事楽しみにしてます(^-^)/ rise...

    返信削除
  2. こんにちは〜☆楽しんでます♪スパでマタニティマッサージしました!結構肩甲骨ごりごりしてもらいました(^^ゞモーリシャス記事はそれぞれが長くなりそうですが是非読んでくださいませ〜!

    返信削除