Page

2011/12/24

クリスマスディナー/Christmas Dinner

パリで初めて迎えるクリスマス。義理の両親に我が家に来てもらって一緒にディナーをしました♪またまたたこ焼き器活躍(笑)。今回はチーズやベーコンだけじゃなく、まじめに「たこ」焼きもしました!鰹節に青のりが光ってます!クリスマスに日本食なんて面白いわ〜と喜んでくれました(^^)

ツリーの下に沢山置けたプレゼントの光景がまた幸せな気持ちにしてくれました〜☆

First Christmas in Paris : D My parents in law came to our home for dinner. We enjoyed the takoyaki again! Not only cheese and bacon but we did real takoyaki (octopus inside!) this time. Dried bonito (katsuobushi) and ground seaweed (aonori) looks great to me! My parents in law said it was very fun to have Japanese food on Christmas : )

All the presents underneath the Christmas made me happy too♪





0 件のコメント:

コメントを投稿