Page

2011/12/27

Restaurant: 「à côté – le bar à vin-」

ここ2日ばかり旦那さまのオフィスでデスクを借りて自分の事務系のことを黙々とやらせてもらってました。家にいるとどうも進まないので(ーー)。年末でオフィスに残ってる人も少なくて静か。日中も一緒にいれてハッピー☆と旦那さまはニコニコ。私はランチ作らなくてよくてラッキー☆とニコニコ。

会社近くのレストラン「à côté – le bar à vin-」へランチに行きました。こじんまりしたレストランですが、美味しかった(^^)旦那さまはお魚のグラタン、私は鴨胸肉とポテトのグリル。お店の方も一生懸命働いてて美味しく食べられました〜♪また来よう〜っと☆

I've been at my hubby's office these 2 days to do some of my paper works. I can't concentrate when I'm at home.. Office was very quiet due to yearend. Hubby looked happy to be with me all day, I was lucky that I didn't have to cook lunch.. ; )

We went to a restaurant close to the office,「à côté – le bar à vin-」. It's a small restaurant but was very good : D Hubby ordered fish gratin, I ordered duck breast grill with potato. Restaurant staff was working very hard too. Hope to come again soon : )



0 件のコメント:

コメントを投稿