Page

2011/12/19

パリでカラオケに・・/Karaoke in Paris..

今日は旦那さまのお友達とご飯。たぶんフランスでは珍しい、カラオケがあるレストランでした。好きな人は好きなんだろうな〜。何か常連さんみたいな皆さまがとても上手に歌ってました。でもね、フランス人、全般的にきっとカラオケ好きだと思う。だって結局皆すごい盛り上がってるもん(笑)。私達も歌いました〜(^^ゞ

We went for dinner with my hubby's friends. I don't think it's common but it was a restaurant with karaoke! I think some people we saw were regulars. They looked very used to the place and were very good. Though I think French people love karaoke even they look like they are hesitating. Cause once they start, they get so excited : D We sang too!


0 件のコメント:

コメントを投稿