Page

2011/12/25

Restaurant: 「Le Baudelaire」

クリスマスの日、朝食をLe Burgundyというホテルの中にあるLe Baudelaireで頂きました。2011年にミシュランで一つ星獲得とのこと☆旦那さまのお誕生日プレゼントの一つとして皆に頂いたものに、またまた私はご相伴させて頂く形で(^^ゞ

そんなに大きなホテルじゃなくて中の雰囲気は豪華でしたが、朝食自体はビュッフェ形式で品数少なくてちょっと残念な感じでした〜(; ;)。ディナーがきっと良いのよね。今度はディナーで!クリスマスのデコレーションを見ながら素敵なクリスマス朝食を堪能しました〜♪

We had our Christmas breakfast at Le Baudelaire inside Le Burgundy hotel. They have been awarded  a star at the Michelin red guide 2011 : ) This was one of my hubby's Christmas birthday present so lucky me!

It's not a big hotel and the atmosphere was gorgeous but the breakfast buffet had not much selection which was a little sad ; ) I assume the dinner is good. Hope to come for dinner next time! We enjoyed the breakfast looking at nice Christmas decoration♪



0 件のコメント:

コメントを投稿