Page

2012/06/14

2つ目のウェディングドレス/2nd Wedding Dress

さて、昨年日本で神前式、披露宴、二次会、三次会までやり、はたまた既にべべまでも産まれてますが、フランスでの結婚お披露目をしていない私達は、来月パーティーをやります。

日本ではドレスはレンタルだったので、フランスでのパーティーはまた新しく用意せねばなりません。こっちはレンタル、というものが基本的にないので買うのが普通。そもそも準備がかなり出遅れている私達・・。出産後の体型も不明だったりしてドレスもどうしよう〜と言ってたら既にパーティーまで1ヶ月、みたいな状況で最近焦っています(@@)

そんな中、今日は何とかドレス合わせへ。大丈夫かな〜と思ってベベ連れて行ってみました。一緒に手伝ってくれているフランス人のお友達が抱いてくれてたのもあり、良い子でした♪

We did wedding at a shrine, reception at a Japanese restaurant and 2nd party and even 3rd party in Japan last year. (and we even have bebe already!) Though we haven't done anything for French people so we are having a party next month.

In Japan, I rented the dress though in France there is no renting system so I needed to get something new for myself. We are very behind on party preparation.. and also I didn't know how my body will be after giving birth so dress prep just started..

I went to try the dress today and brought bebe together. My friend who is helping me was holding her most of the time (thank you!) and bebe was being very quiet : ) Good girl!

ベベも将来はこんなドレスを着るかもしれない!?
ちなみにこれは私のドレスではありません(笑)。
Bebe might be wearing a dress like this in the future!?
BTW, this is not my dress. haha. 


0 件のコメント:

コメントを投稿