Page

2012/06/19

オステオパシー2回目/Osteopathy 2nd Time

本日は2回目のオステオパシーに行って来ました。(1回目についてはこちら。)前回はお腹すいたからかと思ったけど、今日もぎゃん泣き(笑)。ぱっと見、なーんにもしてなさそうなのに。そして我が子はどこも悪くないらしく、今回で終了。良かった♪

オステオパシーをやった日はとても疲れるらしいのですが、夜はそのせいかぐーーっすり寝てました。授乳しなくて大丈夫か不安になるくらい長ーく。20時から朝の4時まで起きませんでした。びっくり(@@)

We went to Osteopathy for the second time today. (About first time, please see here.) I thought bebe was crying cause she was hungry last time but she cried so much again today ; D. It doesn't look like much is happening but still.. The doctor told us that she is in good shape so we don't have to come back for now. Glad to hear that : )

After osteopathy, people usually feel tired but bebe slept soooo long on this day. I was worried if I should feed her or not.. She slept from 20pm to 4am!!




2 件のコメント:

  1. またまた行ったんですね〜(^^) 自然治癒力が働くらしいので、疲れるんですよ〜私も行くとぐったりしちゃいます^^; お国によって取り入れる方法は全然違うんですね!では、また!

    rise

    返信削除
    返信
    1. >riseさ〜ん、行って来ました☆自然治癒力、なるほど。私がやりたい・・(^^ゞ ぐっすり8時間寝たい(笑)!

      削除