Page

2012/06/21

ハイローチェア初体験/Experience High-Low Chair

今日は旦那さまの仕事関係で知り合い、偶然にも徒歩3分!のところに住んでる日本人の方のお家へ。2歳のお嬢ちゃんがいるお家でベビーグッズが豊富☆そしてハイローチェア発見!ちょうど最近ハイローチェアという物を知った私。タイムリー!我がベベを乗せてみたらあっという間に眠りについてました(^^)。「電動のもあるのよね〜。」と。お友達曰く、「フランスにはきっとないよね〜。でも色とかちょっとダサめで実用重視の日本っぽい(笑)」。確かに!

我が家はベベビョルンなので高さがある、ということではハイローチェアいいなあ。でも狭い我が家には不向きか・・。

I went to visit a Japanese friend who lives 3mins away from our place. What a coincidence! They have 2 years old daughter and had many bay goods : ) Then I found 'high-low chair' which is popular in Japan. It moves back and forth and babies often sleeps well on this. Our bebe fell asleep very quickly! There is electric operation one too. My friend said 'it's so convenient but I don't think they have this in France. Though the color is so unstylish and it's so Japan ; )' That's true!

We use babybjorn. High-low chair is good cause it has certain hight. Though maybe not for our place since we don't have that much space..


0 件のコメント:

コメントを投稿