Page

2012/07/14

パリで2回目の結婚式/2nd Wedding in Paris

準備がなかなか進まず直前まで結構ドキドキしていたパリでの結婚式当日!べべの着替えをしたり、最後の小物を用意したり、道が分からない友達の電話に応えたりしてて何だかワタワタしてた気がするけれど、べべは本当に天使ちゃんのようで、来てくれた皆を癒してくれて、旦那さまのご家族の協力もあり、本当に幸せな1日を過ごすことが出来ました♡

船の屋根の上でのカクテルも雨との予報だったけど奇跡的に晴れてたっぷり楽しめました♪スピーチをしてもらった皆も本当に素敵なスピーチをしてくれて感謝☆

Things were arranged till last minute but the day came! Our wedding in Paris : ) Our bebe was such an angel! With our angel and lots of help from my family in law, we really had a great day : )

It was said to be raining but luckily it became a great weather and we were able to enjoy the cocktail on the roof of the boat. All of the speeches we got were really great too ; ) Thank you everybody!!


夜のパーティーまでの間はホテルに行って授乳したりおむつを替えたり。
夜は欧米のパーティーはダンスが多いですが、日本の雰囲気も取り入れ!?ダンスと同時にカラオケも取り入れた今回のパーティー(笑)。フランスの皆さま、結構歌います!
Between the party, taking care of bebe's diaper and food were some things different than usual but still great : D 
Usually people dance at western parties but this time we added karaoke too! French people sings quite a lot too!


ベベも限界だったと思うので私は1時頃ホテルに帰りましたが、今回は早めに終わったと言うパーティーは3時頃まで続いたそうです☆
2回も結婚式を楽しんで、しかも2回目はべべと一緒、という最高に幸せな花嫁を味わわせて頂きました♡色々がんばってくれた旦那さま、ありがとう(*^^*)
I went bak to the hotel around 1am. Although they say the party finished earlier than usual, it went on till 3am. 
I enjoyed wedding twice in my life and I was able to enjoy the second with our bebe and I think I was the happiest bride ; )) Thank you so much to my hubby who worked a lot for this : ))

最後までがんばってくれたベベ、お疲れさま!
Bebe must be tired after all the events! Good girl ; )


0 件のコメント:

コメントを投稿