Page

2012/07/15

結婚式の翌日は・・/The Next Day of the Wedding

結婚式の翌日ブランチをすることが多い欧米ですが、今回はフランスまで来てくれた私のお友達と家族を呼んで、旦那さまの実家のお庭でこじんまりブランチをしました♪こじんまりと言っても合計20名は超えるのですが、義理の両親が本当に素敵なブランチをアレンジしてくれました!義理の娘のためにここまでしてくれる2人に本当に感謝です。

昨日遅くまで参加してくれた皆もリラックスした雰囲気で楽しめたようで良かった(^^)。子供達はお庭でサッカーしたりして楽しそうでした☆

ここから直接空港に向かうお友達も。パリという遠いところまで来てもらって、皆と過ごせる時間は私には本当に貴重なものでした。皆、本当に楽しい時間をありがとう!!!

Many people does brunch on the next day of the wedding. For us, we invited my friends who came over to Paris to attend the wedding. Though there were still over 20 people in total and my parents in law arranged a beautiful brunch for us ; )) I really appreciate how much they do for their daughter in law ; ))

People who were out late last night seemed to be enjoying the relaxing time at the garden. Kids enjoyed playing soccer = )

Some friends head the airport from here. It was such a precious time for me to be able to spend with my friends who came all the way to Paris. Can't thank enough to people who came. Thank you so much!!



今回の素晴らしいブランチのホスト2人!
Host of this great brunch!



0 件のコメント:

コメントを投稿