Page

2012/07/19

Restaurant: 「Les Temps des Cerises」

今日は語学学校で一緒だったスロヴァキア人のお友達が帰国、ということで前日にご飯を皆で食べに行きました。いつも会合を企画してくれていた彼がいなくなるのは寂しい(;;)。でもスロヴァキアに行ったら案内してくれるということでまた世界にお友達が増えたと喜ぼう☆

またまたベベがいる私達を考慮してButte aux cailleエリアのお店にしてくれました。「Les Temps des Cerises」というさくらんぼの時間という名前のお店。共産主義の活動家の方が運営しているらしいです。ある意味興味深い。19時に行った時はまだ空いてましたが、30分くらいでお店はいっぱいになってました。予約は受け付けてないので早めに行くのが良いみたい。ご飯は普通に美味しかったです(^^)

A friend from language school is going back to Slovakia and we got together on the day before he's leaving. He always organized the get together so we will miss him! Though I should be happy to have a another friend in the world ; )

They chose a restaurant close to our place since we have our bebe. Thank you!  Restaurant called「Les Temps des Cerises」meaning 'time of the cherry'. I heard that communist activist is running the place. Interesting. It was quite empty around 19pm but became full within 30mins. They don't accept reservation so better to go early. Food was good : )


0 件のコメント:

コメントを投稿