Page

2012/07/25

ベベパスポート写真/Bebe Passport Photo

べべのパスポート申請のために写真を撮りに行きました。申請する区のタウンホールの近くの写真屋さんで撮ったので、写真屋さんのおじいさま、ベビーのパスポート写真を撮るのは手慣れた感じでした。

私達はベベを椅子に座らせ押さえてて、おじいさまが音の出るおもちゃを使って写真を撮りながらおもちゃを鳴らす!位置を変える!声を出す!見てる側はひじょーーに面白かったです(笑)。おかげでびっくり顔のかわいい写真が撮れました☆

We went to take photo for bebe's passport. It  was a photo shop close to the town hall where we apply for the passport so the photographer was very experienced on taking baby passport photo.

We make bebe sit on the chair and hold her. Then the photographer takes the photo using toys with sounds, move his hands and making noise! It was very funny : ) Bebe got good surprising face photo = )


0 件のコメント:

コメントを投稿