Page

2012/07/12

移動遊園地/Traveling Amusement Park

今週末のパリでの結婚パーティーに向けて、日本からお友達が来仏し始めました!皆に会えるのがとても嬉しい(*^^*)

今日到着したファミリーとはホテルからルーヴルを抜けて移動遊園地へ☆4歳の男の子は大喜び♪私はメリーゴーラウンドにはべべと一緒に。誤算だったのがスカートだったこと(><)!係員から危ないよ・・という目線を感じながらもベベと一緒に横座り(^^ゞ。本当は上下する一番外側に乗りたかった・・。

Friends started arriving to attend our wedding in Paris! I'm really happy I can meet my friends ; )

I went to the traveling amusement park with the family that arrived today. The 4 years old boy was really excited : D I went on merry-go-round with bebe but too bad I was wearing skirt! Staff looked at me as if it's dangerous but was ok : o though I wanted to go on the horse that goes up and down..


観覧車は絶景!大人8ユーロはちょっと高い気もしたけど価値ありでした!
Big wheel had a great view! We thought 8euro is bit expensive but was worth it!




子供に大人気だった自動車!割安なまとめ売りチケットがある理由がよく分かりました。一回終わると子供達皆、「もう1回!」と乗り続けたがる(笑)。ちなみに各乗り物は別会社運営、という感じらしく、チケットは乗り物ごとに買わなくてはいけないのですが、子供達は大好きな乗り物には何回も乗るので意外に問題なし。
Kids loved car driving! I understood why they have bundle sale with cheaper price. Cause kids want to keep riding over and over! Each rides are administrated by separate company so you need to buy ticket by each ride. Though kids get on their favorites over and over so wasnot really a problem.


そして子供ってすごい!と思うのが、言葉は違うはずなのに、何故かあっという間にコミュニケーションを始める。その能力分けて欲しい!
Great thing about kids is that the language they are using are different but once they are next to each other, somehow they communicate. I want that ability!





0 件のコメント:

コメントを投稿