Page

2012/02/02

さ、寒い!/It's Cold!

パリの冬は東京より寒いと聞いていたのですが、今年は穏やかみたいで、だいぶ楽な日々を過ごしてました。逆に東京は普段より寒いとのことで、今年は冬が逆転してたみたいです。ただここ1日、2日いきなりパリが寒く(><)。写真の右上。−7℃!(普段は0℃前後みたいなので特別寒いです。)

そして写真から分かるかもしれませんが、今朝は(も!?)学校まで車で送ってくれました〜(^^ゞ。でも帰りはちょっと運動のため歩きました!40分くらい。寒かったけど、お天気は良かったのでなかなか気持ちよかったです☆

お散歩中のスカイプ友達募集します(笑)。

I heard that Paris is colder than Tokyo in winter. Though this winter was pretty warm and seems Tokyo was colder. But! these 1,2 days are cold! See the right top of the photo. -7℃!(Usually, it seems to be around 0℃ so it was especially cold!)

And as you can see from the photo.. hubby dropped me off at school by car this morning (too!?). Though I walked home to take some walking time. It took about 40mins. It was cold but the weather was good and I had a good walk.

Anyone want to skype with me during my walk?


0 件のコメント:

コメントを投稿