Page

2012/02/14

新婚のバレンタインの食卓/Newly Weds Dinner on Valentine

バレンタインですから!新婚ですから!(まだいいよね!?)
こてこてにやってみました(笑)。旦那さま、大喜び(爆笑)。
でも「来年何もしないでも怒らないでね、だって今年は新婚だから☆」と付け加えるのは忘れませんでした(^^ゞ

Because it's Valentine! We are newly weds! (Still!?)
I did what I can : D Hubby looked very happy♡ yeah!
Though I didn't forget to tell 'Don't be upset if there is nothing next year. Cause this is for newly weds!' haha! 


チョコレートもあげて日本仕様もクリアーです♡

I did traditional(!?) Valentine event for Japan too = )) (Giving chocolate from girls to guys is a common habit in Japan on Valentine's day!)




0 件のコメント:

コメントを投稿