Page

2012/02/10

ノンアルコールビール/Non-Alcohol Beer

今日は旦那さまの友達夫妻のお家でもう一組カップルを交えて6人でディナー。招待してくれたお友達の奥さまの妊娠発表なんかもあってめでたい♪

というわけで私達2人はシャンパンで乾杯出来ないのでノンアルコールビールを用意してくれていました☆

妊娠して以来この私がお酒を全く飲みたくなかったので(初めの頃はワインの匂いも嫌で旦那さまには遠ざけてもらってた・・)、久々にアルコールまがいの飲み物を目の前にして何だかドキドキ。。

飲んだ感想は、「たぶん私飲める時期になったらまたすごい飲むな。」でした(笑)。

We had dinner at my hubby's friend's house. Total 3 couple, 6 people. We had an announcement that one couple is pregnant! Congratulations!!

So, we wanted to make a toast but since me and her couldn't drink alcohol, they prepared non-alcohok beer for us : )

Since I got pregnant, I didn't want to drink alcohol at all which is super unusual considering the usual me.. (I was even asking my hubby to take the wine away from me so I don't have to smell it..) I felt little strange to have something 'like' alcohol in front of me.

My feeling after tasting it: 'I will probably drink a lot again once it comes to the timing that I can drink!' : p


0 件のコメント:

コメントを投稿