Page

2012/02/18

バレンタインディナー/Valentine's Day Dinner

今日は夫婦でバレンタインディナーへお出かけ♡パリを少し外に出た、旦那さまの実家に近いレストラン「L'Escarbelle」へ。お店は20時から開店。(19:45に着いた私達は一番乗り 笑)。開店と同時に続々とお客様が入ってあっという間に席はいっぱいになってました。かろうじて!?まだ着れたストレッチ素材の妊娠前のお洋服を着て(笑)、2人のお食事を楽しんできました♪

We went for Valentine's dinner tonight. It was a restaurant little outside Paris closer to my hubby's parent's house. 「L'Escarbelle」 It opens from 20pm and the seats became full immediately! (We arrvied at 19:45 so was the first guest. haha.) I had stretch material dress I could still fit ; )


前菜はうずらとトリュフをお芋の一種のムース、とロブスターのラビオリ。これは二皿とも抜群に美味しかった〜!トレビアン!

We took quail, truffles with jerusalem artichoke mouse and lobster ravioli. Both of them were super delicious! Tres bien!




メインは鳩と鹿のお肉を頂きました。トレビアン!ほどではないけど美味しかった(^^)。妊婦さん用にぎりぎりまで火を通したのもあるかなと。

For main dish, we took pigeon and deer. It wasn't as tres bien! as appetizer but was very good : ) One reason might be that they cooked well for pregnant women.



デザートは大好きなチョコレートとマロンとアイスクリームが全部入ったプレートと、旦那さまは梨のデザート☆(今日は甘いものオッケー!)

I took a dessert that has all of my favorites! Chocolate, marron and ice cream ; D Hubby took dessert with pear. (Approved to take sweets today!)




最初のパンから最後のお菓子まで美味しい、幸せなバレンタインディナーでした(*^^*)旦那さまありがとう〜♡

From the bread (beginning) to the sweets at the end, it was very good and I spent a great Valentine's dinner ; )) Thank you hubby♡


0 件のコメント:

コメントを投稿