Page

2012/02/06

パリで日本の友達と一瞬会う!/Meet my Friend from Japan!

ヨーロッパに出張に来てる友達がパリにも一泊するということで会うことに☆と思ったら、エールフランスのストライキの影響で友達の乗る飛行機が早まってしまった(><)

せっかくなのでホテルに戻ってくるのを待って一瞬会いました!あまり調子が良くなさそうということで最後まで一緒に待っててくれた旦那さま、友達の空港までの切符を買うのも手伝ってくれました。いつも私のお友達を助けてくれて、いつも私を心配してくれてありがとう!

一瞬だったけど、パリでまた友達と会えて嬉しい日でした♪

My friend was in Paris for one night for business trip. Unfortunately, she needed to take the earlier flight due to strike of Air France...

Though I thought it would be nice to see for even a moment so we were waiting her at the hotel. Hubby was busy but stayed with me since I didn't look in a very good shape. He helped my friend to get ticket to the airport. Thank you always for helping my friend and me!!

Even it was just for 5mins, it was very nice to meet another friend in Paris : ))


0 件のコメント:

コメントを投稿