Page

2012/01/08

Restaurant: 「Cafe de la Paix」

今日は日本から遊びに来ているお友達と会いました。どうやら有名らしいオペラ座近くの「Cafe de la Paix」へ。雰囲気はゴージャスなので内装、場所代かな。全てが高かったです・・。

ちなみにお友達は以前フランスに3年半も住んでたこともあり、私よりよっぽどフランスについて知ってます。パリにはご飯を食べに来るのが目的!ということでスケジュールは人気レストランでの食事でいっぱいでした(笑)。

I met my friend from Japan today. We went to 「Cafe de la Paix」 close to the Opera. My hubby and my friend told me it's a very famous cafe. Very gorgeous so I guess the price was for interior and place. Everything was very expensive..

My friend from Japan lived in Paris for 3.5years before and she knows much more about Paris than me. She says the purpose to come to Paris for her is to eat! so her schedule was full with famous restaurant reservation!



0 件のコメント:

コメントを投稿