Page

2012/01/22

観光お食事2日目/Tourist Meal 2nd Day

アナリストは午後の電車でロッテルダムに向かってしまうので、ゆっくりブランチをして今日は終了。前も書きましたが、ブランチっていうかランチの時間。今気がついたけど、朝食食べないで昼食も一緒に、ってことでブランチかな。時間関係ないのかな。

ブランチはパリで大人気のアメリカンレストラン「Coffee Parisien」へ。(パリ観光なのに!?という突っ込みはさておき・・)こっちの日曜日のランチ時間にしては早かったのですが既に行列!旦那さまが並んでてくれるとのことで、待ち時間の間、アナリストと2人で近くのサン・シュルピス教会を見に行きました。ヨーロッパの建造物はいつも荘厳。ちょっと観光的なこと出来ました☆(外観の写真はwikiから拝借。)

Analyst was leaving for Rotterdam in the afternoon so we did slow brunch today. I thought about it now but maybe brunch means not having breakfast and eat it together at lunch and time doesn't matter.

We went to an American restaurant 「Coffee Parisien」for brunch. (Yes, it's Paris tour!) It was early for Sunday lunch time but already had long line. Hubby said he will be on line so we went to see Saint-Sulpice church close by. Historical building in Europe are always magnificent. Did a little bit touristic thing! (Photo of outside is from wiki.)





アメリカンブレックファーストは朝食欲をかき立てられます!私はエッグベネディクト、アナリストはホットサンド、旦那さまはハンバーガー。諦めきれないブルーベリーパンケーキは3人でシェア♪飲み物はミルクシェーキ!デザートも捨てられず、チーズケーキまで食べました(笑)。

I love American breakfast : D I took egg benedict, analyst tool hot sandwich, my hubby took hamburger. I couldn't give up blueberry pancake so we shared it. Had milk shake for drink! Couldn't give up dessert either and ordered cheese cake too. haha.







お腹ぱんぱんでTGVの北駅へ。TGVについて前のブログで少し書きました→こちら。
楽しい週末をありがとうございました〜☆お仕事がんばってください!

We went to Gard du Nord station for TGV. I wrote little bit about TGV before on my blog. → Click
Thank you for the fun weekend! Good luck at work!

0 件のコメント:

コメントを投稿